pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

Program Lambaian Menara Gading 2010 Peringkat Negeri Kedah

Assalamualaikum..

Persatuan Mahasiswa Darul Aman (PERSADA) dengan kerjasama Urusetia Belia Kerajaan Negeri akan menganjurkan Program Lambaian Menara Gading 2010 Peringkat Negeri Kedah..

Berikut adalah butiran ringkas mengenai prgram.


Untuk makluman, kerajaan negeri Kedah telah pun membuka ruang yang sangat baik kepada kita untuk terus mengadakan program sebegini.

Program ini juga PERCUMA!!!

Sehubungan itu, Kerajaan Negeri Kedah yang diwakili oleh Ustaz Musoddak, Pegawai Khas Urusetia Belia Kerajaan Negeri, telah pun memberikan sumbangan yang agak banyak kepada program ini, demi masa depan anak-anak muda di negeri ini.

Oleh itu, mohon kerjasama dari semua sahabat-sahabat supaya menyebarkan semampu boleh poster ini kepada semua semua mahasiswa/i kampus anak negeri Utara agar tidak melepaskan kesempatan ni untuk menghantar adik-adik mereka hadir ke program yang julung-julung kali diadakan ini.

Harap maklum. Wallahua'lam..



TENTATIF LAMBAI’ 10

7.30 pg : Pendaftaran peserta

9.00 pg : Perasmian

10.00 pg : Slot 1

Tajuk: Halatuju dan Peranan Mahasiswa Masa Kini

11.15 pg : Rehat

11.30 pg : Slot 2

Tajuk: Perkongsian bersama bekas pelajar Matrikulasi & Maktab

12.00 pg : Slot 3

Tajuk: Perkongsian bersama bekas penuntut Diploma & Ijazah

1.00 ptg : Rehat & solat Zohor

2.00 ptg : Slot 4

Tajuk: Perkongsian bersama bekas penuntut luar Negara & Timur Tengah

3.00 ptg : Latihan Dalam Kumpulan (LDK)

4.00 ptg : Bersurai

"Dan orang-orang yang kafir, setengahnya menjadi penyokong dan pembela bagi setengahnya yang lain. Jika kamu (wahai umat Islam) tidak menjalankan (dasar bantu-membantu sesama sendiri yang diperintahkan oleh Allah) itu, nescaya akan berlakulah fitnah (kekacauan) di muka bumi dan kerosakan yang besar." al-Anfal ayat 73

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk