pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

dua cara untuk letak link blog anda di sini

Assalamualaikum.


Sebelum itu sila semak senarai blog saya di bloglist saya. sudahkah anda tersenarai?




Ok, Ada dua cara untuk letak link anda di sini.


Begini. Kalau masih ada yang belum tahu, saya sebenarnya telah menukar perkhidmatan komen di blog ini daripada kotak komen Disqus kepada Intensedebate.


Kelebihan kotak komen intensedebate ini ialah dapat menyertakan link entri terbaru daripada sesiapa sahaja yang berkomen. Ini yang adalah apa yang disebut commentluv.


Khabarnya, mana-mana blog yang ada commentluv adalah blog yang dofollow dan ini sangat baik untuk sesiapa yang berkomen di blog tersebut. Namun saya masih kurang tahu tentang dofollow ini. Kalau ada sesiapa tahu sila cakap dalam komen di bawah.


Dengan meletakkan commentluv, ini adalah cara pertama bagaimana link blog anda dapat diletakkan di sini.


Ok.


Cara kedua pula adalah dengan meletakkan link di kotak linky di bawah artikel saya.


Sebenarnya saya tak berminat dengan kotak ini, tetapi disebabkan janji saya yang tidak tertunai tiga bulan lepas, maka saya buatkan ini untuk anda.


Anda cuma perlu letak nama dan link blog di situ dan nama serta link blog anda akan tertera seperti contoh link nama saya, wacana dan lain-lain kat bawah ni. Sebelum tu, kalau boleh baca syaratnya di sini (klik).


Terima kasih.


p/s: jangan lupa semak senarai bloglist saya. sudahkah anda tersenarai?



Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk