pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

Emel Untuk Teman



Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani.
Selawat dan salam ke atas junjungan mulia Muhammad sallallaahu ‘alayhi wa sallam penghulu anbiya’ dan para rasul.


Assalamualaikum..

Kamu apa kabar?

Harap kamu sihat dan bahagia.

Saya dah terima mesej kamu semalam,

kamu betul ke benci saya?

Saya mintak maaf,

sebulan dua ni memang saya sibuk..

Sejak habis periksa hari tu,program penuh..

Minggu depan baru lapang sikit..


Tak apalah,

yang penting,

saya nak kamu tahu yang saya memang sayang kamu,

pada saya kamulah teman sejati yang sanggup bersama saya pada waktu saya susah dan waktu saya senang,

saya hargai sangat.


Tapi saya tak tahu apa nak balas,

macam mana nak balas,

sedangkan saya banyak buat salah dengan kamu.


Saya tak pernah berniat nak lukakan hati kamu,

kalau boleh saya nak setiap masa kamu gembira dan bahagia,

tapi apakan daya,

Saya sendiri pun selalu tak dapat buat apa yang saya nak..


Teman,



matlamat kita masih panjang.

Yang kita cari adalah damai abadi,

yang kita kejar adalah cinta hakiki,

yang kita tuntut adalah redha Ilahi..

Saya selalu doakan kamu,keluar kita masing-masing,dan semua sahabat-sahabat saya muslimin dan muslimat supaya kita dapat tempat dalam pandangan Allah..

Tak ada apa dalam hidup ini yang saya nak melainkan redha Ilahi,

buat sesuatu dan nak Allah redha,

bukan senang,

tapi tak susah kalau kita tahu caranya..

Dan kita sekarang sedang melangkah ke arah tu..

Saya nak gali apa makna sebenar melakukan sesuatu dan Allah redha perbuatan tu..

Mari bersama saya..

Kita gali rahsia kalam Allah.



Temanmu,

HAMBA ILAHI

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk