pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

berjaya di hujung telunjuk?

Setiap kali saya menulis, saya tahu bahawa tulisan saya itu pertamanya saya tujukan kepada diri, sebelum sampai kepada orang lain.



Tetapi, rasa tahu sahaja tidak cukup.



Saya sendiri perlu lebih menghayati apa yang saya tuliskan sebelum orang lain menghayatinya.



Namun, bak kata HM Tuah Iskandar di dalam buku motivasinya, ramai orang berjaya di telunjuk orang lain. Tetapi sedikit yang berjaya dengan telunjuknya sendiri.



Maka kali ini saya mengambil ruang ini untuk bermuhasabah.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk