pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

kenyataan terbuka: saya mohon maaf

saya akan menghadapi peperiksaan semester pertama bermula esok, 10 Januari 2011.

Sehubungan itu, saya memohon jasa baik anda semua, para pembaca blog ini untuk mengirimkan doa-doa kalian agar semua urusan saya khususnya, dan semua orang lain juga dipermudahkan.

Pada kesempatan ini juga, saya mengambil peluang untuk memohon kemaafan daripada semua atas sebarang kesilapan yang saya sedari atau tidak sedari.

Semoga selamanya saya tidak mengharapkan sesuatu, melainkan ianya ialah kebaikan kepada ummah.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk