pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

cerita lucah - pemuda kedua mengaku diliwat anwar ibrahim

Assalamualaikum.

Pening betul rakyat Malaysia sehari dua ni bila muncul pulak lelaki kedua yang mengaku juga pernah diliwat oleh Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Tak habis-habis cerita liwat dan lucah saja yang dimainkan sekarang ni. Lepas habis satu kes lucah, timbul pulak yang baru.

Tak ke pening jadinya.

Khabarnya lelaki kedua yang mengaku juga pernah diliwat oleh Datuk Seri Anwar ini adalah seorang pemuda Indonesia. Namanya yuri arianto, seperti yang tertulis dalam gambar di bawah.


Tengok gambar dia ni nampak jenis lain daripada Saiful. Siap pakai rantai lagi. Payah sikit orang nak percaya kot. Agaknyalah.

Menurut berita yuri ni baru sangat mengaku jadi mangsa kedua yang pernah diliwat oleh Anwar Ibrahim. Dia mengaku dalam facebook. Dan seterusnya ada blogger umno yang buat laporan polis berdasarkan pengakuan si yuri ni.

Erm, kenapa sampai macam ni sekali puak UMNO ni nak tunjukkan kebodohan?

Mungkin ini semua disebabkan oleh pendidikan yang diajar oleh UMNO penuh dengan cerita lucah dan liwat. Hingga membuat fitnah yang tak lojik langsung.

Ish, malu aku nak tulis pun.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk