pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

kongsilah kalau elok

Assalamualaikum.


Selamat pagi saya ucapkan kepada anda jika anda membaca ini pada waktu pagi, atau selamat tengah hari, selamat petang dan selamat malam, anda pilih sendiri. :)


Ok, kalau sudah pilih, mari kita fahami pula apa yang saya mahu bincangkan.


Begini. Sekiranya anda adalah pembaca tegar di blog saya ini, anda mungkin tahu bahawa sehari dua ini ada sedikit pembaharuan di sini yang sempat saya buatkan.


Adalah sikit-sikit. Antaranya kalau anda masih tak perasan cuba lihat di bawah artikel saya. Anda akan dapati wujudnya beberapa ikon kecil bersegi lima dengan warna-warna dan imej tersendiri.


Kegunaan ikon-ikon ini adalah untuk tujuan perkongsian artikel-artikel di blog saya ini.


Caranya adalah dengan anda klik pada ikon-ikon berikut sekiranya anda mempunyai akaun anda sendiri di laman berkenaan.


Contohnya jika anda mempunyai akaun Facebook, anda boleh klik di ikon ketiga dari kanan yang berimej tulisan huruf 'f' dan mengikuti langkah-langkah yang ditunjukkan selepasnya.


Selepas proses ini selesai, anda akan dapati artikel saya ini akan terkongsi di laman FB anda, insyaAllah.


Ini adalah sangat mudah dan selamat. Juga bermanfaat, insyaAllah.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk