pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

betulkah berita facebook akan dihack oleh anonymous 5 November ini?

Assalamualaikum.


Saya terbaca status seorang kenalan di wall facebook yang mengatakan terdapat berita bahawa Facebook akan dihack oleh anonymous pada 5 November ini.


Katanya, berdasarkan keterangan yang diberikan oleh pihak Anonymous, mereka menganggap facebook sebagai SPY kepada kerajaan dengan menjual identiti para penggunanya. Selain itu semua aktiviti mereka di facebook akan diperhatikan walaupun jika akaun tersebut telahpun diDELETE. Ini kerana tidak semua maklumat di dalam akaun hilang apabila ‘diDELETE’ sebaliknya semua maklumat tersebut masih berada di dalam genggaman facebook lagi.. 

betulkah berita facebook akan dihack oleh anonymous 5 November?


Tahukah anda.. beberapa kajian telah dijalankan bahawasanya facebook dapat mengenali anda lebih dari keluarga anda sendiri!!… nampak tak?.. berdasarkan informasi yang kita letak di facebook kadang kala keluarga sendiri tidak tahu.. oleh itu facebook lagi tau dari keluarga terdekat kita sendiri..



Bahkan kini ramai yang mengaitkan perkara-perkara negatif yang berlaku disebabkan oleh penyalahgunaan Facebook. Maka adakah itu adalah alasan yang kuat bagi pihak anonymous untuk meneruskan misi untuk menghack facebook? maklumat lanjut: http://www.facebook.com/video/video.php?v=251570381539949



Apakah yang akan terjadi? Betulkah berita bahawa facebook akan dihack oleh anonymous 5 November? Kita tunggu dan lihat. 


facebook antara penyumbang saham terbesar dalam penyebaran artikel blog ini..

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk