pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

kelebihan malam nisfu syaaban berbanding malaysia vs liverpool

Assalamualaikum.


Seperti yang kita semua tahu semalam adalah malam 15 syaaban, malam yang diangkat segala amalan kita sepanjang tahun yang lalu sebelum diberikan buku baru untuk catatan semua amalan kita untuk setahun yang seterusnya.



Juga hampir semua orang tahu bahawa semalam juga berlaku perlawanan bola sepak di antara pasukan bola sepak kebangsaan Malaysia menentang kelap Liverpool.



Walaupun perlawanan tersebut hanya berlangsung tidak lebih 3 jam, tetapi itu cukup untuk menggangu masa maghrib kita semua kerana perlawanan tamat hampir jam 8 malam.(er, padahal saya yang buat livestreaming semalam. tapi kalau saya tak buat pun depa masuk ke blog lain jugak).



(Cumanya semasa saya buat artikel letak livestreaming semalam, saya selitkan juga link untuk bacaan tentang kelebihan bulan syaaban. Tak tahu lah depa baca ke tidak.)


Tapi kalau tengok ni apa pandangan anda?

klik gambar untuk paparan yang lebih jelas


Gambar visitor yang masuk melalui keyword yang ada di blog saya semalam. Walaupun kelebihan malam nisfu Syaaban menduduki tangga teratas, tapi bila dikira keseluruhan visitor dari keyword livestreaming Malaysia lawan Liverpool hampir dua kali ganda melebihi kelebihan malam nisfu syaaban.


Apa pandangan anda?

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk