pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

tip blogging terbaik dapatkan 5K pageview sehari, 25K seminggu

Asslamualaikum.


Yang sebenarnya ini bukanlah tip blogging terbaik pun. Ni jugak bukan entri nak cakap blog ni bagus atau apa.


Entah-entah kalau ada blogger yang trafik ribu-ribu sehari baca ni buat malu saya je. Sebabnya kalau bagi saya trafik 5K sehari(pageview ja pun) ni memang agak terbaik dan memberangsangkan.


Tapi nak kata memberangsangkan sangat pun taklah jugak kan. Cuma bagi pemblog picisan macam saya yang langsung tak tahu apa-apa tip blogging ni boleh dapat 5K pageview dalam masa sehari dan 25K seminggu ni bukan mudah.


Sebab tu saya tulis artikel ni. Boleh jugak simpan kenangan mana tahu entahkan bila pulak boleh dapat lagi trafik macam ni.


Sebelum tu anda semua dijemput artikel paling best setakat ni (orang lain yang cakap), bersih 2.0 : siapa yang taksub dan jawapan pokok kelapa


Ok. Cuba tengok ni,



Tak nampak kot. Bagi besar sikit.


Er, lupa plak nak buat watermark. Takpalah, bukan ada sapa nak curi kan?



Agaknya tip blogging apa yang perlu diguna kalau nak dapatkan trafik 5K sehari ni ye? Adakah tip yang saya gunakan ada kena mengena dengan artikel 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan?



Erm.. Jawapannya apa lagi kalau bukan teknik seo. Rezeki apa agaknya kan teknik seo dibuat kali ni menjadi. Boleh jugak la merasa trafik macam ni. Bukan selalu pun. Ni pun dah kira terbaik bagi saya.



Tapi anda tahu tak teknik seo tu apa? Seo ni bahasa panjangnya Search Engine Optimization(kalau salah sesapa tolong tegur tau). Bila dipendekkan jadilah SEO. Orang yang biasa dengan istilah dalam dunia blogging ni tahu la. Tapi bukan saya la. Saya ni cuma pemblog picisan.



Kalau nak tahu macam mana  seo ni berfungsi cuba baca ni, tips seo. tip blogging terbaik untuk blogger blogspot. Kat situ tak adalah diterangkan selengkapnya, tapi setakat nak bohong sikt-sikit tu boleh la.



p/s: kiraan stats untuk yang seminggu punya tak ada. jadi saya tolakkan dengan tarikh seminggu lepas sebab masa tu pageview blog ni baru 100K. kat sini,  99999 untuk promosi blog. berminat?

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk