pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

15 tip blogging terbaik untuk dimanfaatkan

Assalamualaikum.


Yang tidak berblog dijemput baca artikel perkara yang perlu dilakukan apabila terlanjur.




Ok, sambung balik pasal tip blogging terbaik.




Sebenarnya saya sudah menerbitkan beberapa artikel berkenaan tip blogging di dalam blog ini


Jadi tip-tip blogging terbaik yang akan saya utarakan kali ini secara umumnya telahpun saya kongsikan pada artikel-artikel yang lepas. Memang rugi jika anda terlepas peluang untuk membaca setiap satu daripadanya.




Tetapi sebagai galakan, saya akan menceritakan secara ringkas tip-tip blogging terbaik tersebut di dalam artikel ini supaya anda akan berminat untuk memilih mana-mana daripada tajuk tip-tip blogging terbaik seperti yang saya senaraikan di bawah ini:



Inilah artikel terkini berkenaan tip blogging terbaik yang sempat saya kongsikan di blog saya ini di mana saya menggabungkan tiga cara terpenting untuk mendapatkan idea untuk menulis blog iaitu suka membaca, banyak berfikir dan menulis artikel yang bermanfaat. 


Sebenarnya memang ada banyak cara untuk mendapatkan idea menulis blog, tetapi bagi saya inilah tiga perkara terbaik berdasarkan pembacaan dan penghayatan saya sendiri. Anda boleh memastikannya dengan mendapatkan penjelasan lanjut di artikel ini, 3 cara mendapatkan idea menulis.



Ini pula artikel tip blogging terbaik saya yang hampir sebulan lepas yang mendapat sambutan terhangat setakat saya berblog. Saya mendapat lebih daripada 50 komen daripada artikel ini setelah menggunakan link ini untuk berblogwalking dalam jangka masa yang agak lama.



Melalui artikel ini juga saya mendapat lebih 200 orang follower dalam masa seminggu (memang terbaik kan?)selepas saya mengajak kawan-kawan blogger di gengblogger untuk membacanya. Sayangnya ruang chat di gengblogger sudah tidak berfungsi semula selepas kejadian digodam baru-baru ini.


Teruslah ke artikel ini jika anda berminat. Memang padat dan berkesan, insyaAllah. teknik menarik pembaca ke blog



Ini pula adalah antara artikel untuk tip blogging terbaik yang terawal yang saya buatkan. Artikel ini sebenarnya mengajak para blogger untuk berfikir semula apa hasil yang telah mereka dapati daripada berblog.


Memang ada blogger yang mendapat duit daripada berblogging, tetapi itu bukanlah ramai. Lebih ramai lagi blogger yang berblog namun tidak ada keuntungan yang dia dapati, di dunia lebih-lebih lagi di akhirat. (tapi ini urusan Allah kita mana tahu)


Malah jika anda mahu tahu blog terhebat di Malaysia setakat ini adalah blog yang diterbitkan semata-mata untuk berkongsi gosip dan skandal artis-artis terhangat di Malaysia. Apa nak buat, rakyat Malaysia memang gemar bergosip dan membuang masa melayan karenah artis kesayangan mereka. Kalaulah rakyat Malaysia lebih sukakan blog motivasi dan agama mungkin blog saya yang lebih layak untuk dipilih. :)


Apapun, jika anda  seorang blogger, cuba hayati apa yang saya mahu anda fikirkan mengenai perbuatan anda tersebut melalui artikel ini. Memang ringkas, tak sampai 200 perkataan pun. klik, anda berblog dapat apa?


Artikel-artikel lain berkenaan tip blogging terbaik adalah seperti link-link berikut, pilihlah yang mana anda rasa berkenan.


Bagaimanapun tip blogging terbaik memang banyak dan sentiasa boleh diperbincangkan, bergantung kepada kreativiti dan kesungguhan blogger semua. Yang penting berbloglah dengan niat yang baik. Saya tahu semua blogger-bloger yang ada memang mahukan sesuatu yang baik untuk kehidupan mereka di dunia dan akhirat.


Cuma belum jumpa jalannya saja. Good luck saya ucapkan kepada mereka yang ingin menjadi yang terbaik. Diharapkan tip-tip blogging terbaik yang saya kongskan ini dapat mebuatkan kita menjadi baik. InsyaAllah..


Maha Suci Allah yang menjadikan setiap makhluk berpasang-pasangan. Maha Suci Allah yang mewajibkan mencintaiNya sebagai tunjang keimanan. Maha Suci Allah yang memperingatkan kepada kita akan azab-azabNya yang pedih sekiranya kita melampaui batas yang telah Dia tetapkan. Sesunggahnya hati-hati manusia itu telah diberikan nur keimanan yang dengan nur itu dia akan berasa gentar terhadap dosa, dan dengan nur itulah juga dia menjadi ghairah dengan redha tuhannya...


maklumat tambahan: artikel-artikel tip blogging terbaik di atas memang ringkas dan padat kerana saya hasilkan hampir kesemuanya dalam masa sehari, cuma diterbitkan pada tarikh yang berlainan mengikut schedule yang telah saya tetapkan sebelumnya. memang menghadap laptop saja hari tu.. entahlah layak jadi tip blogging terbaik ke tak..saja letak nama tip blogging terbaik.


p/s: silalah share dan kongsi artikel ini sekiranya anda fikirkannya bermanfaat. penyebaran adalah digalakkan dengan syarat link ke artikel ini disertakan untuk memudahkan proses rujukan.



pesanan penaja: 
“Contest SEO ini telah dianjurkan oleh Blog 2DayBlogger.Com dengan kerjasama blog upprofits,  lepak dan broframestone. Manakala hadiah telah disponsor oleh2DayBlogger,upprofits,broframestone dan MJ“.



tag: tip blogging terbaik, tip blogger, tip blogging terbaik, contest seo, blogger terbaik, blogging tip, teknik terbaik untuk blogging, tip for blogging, teknik blogging, tip blogging terbaik, tip dan teknik blogging, contest 2dayblogger, tip terbaik blogging, blogging setiap hari, baiknya blogging, belajar blogging, bloggng terbaik, tip terbaik,

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk