pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

saya terdesak, bukannya gersang

Alhamdulillah. Kesyukuran yang berterusan kita panjatkan kepada Allah, Tuhan yang dari-Nya datang dan kembali segala pujian.


Dan sekali lagi dihulurkan pujian dan kesyukuran ini kepada-Nya, malah dengan sebanyak-banyaknya sepertimana Dia memuji diri-Nya sendiri.


Alhamdulillah.


Alhamdulillah.


Sebenarnya saya tidak sempat untuk meraikan ulang tahun pertama blog saya ini yang sepatutnya saya sebutkannya lebih sebulan lepas. Memandangkan ketika itu berlaku apa yang telah berlaku, maka blog ini membeku selama lebih kurang dua bulan melainkan beberapa artikel yang sempat saya terbitkan secara curi-curi.


Ini menjadikan artikel blog saya pada bulan March tahun ini agak sedikit.


Sedangkan awal-awal lagi saya merancang untuk lebih memperbanyak artikel ini dari masa ke semasa.


Jadi, inilah yang saya mahu maksudkan dengan terdesak.


Semoga Allah mempermudahkan urusan-urusan kita, atau Dia memberikan kita lebih kekuatan untuk menghadapi ujian-ujian-Nya.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk