pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

cerita lucah ustazah melayu bertudung cantik

Assalamualaikum.


inilah orang Islam yang hina agamanya sendiri


Walaupun hampir dua minggu saya tak kemaskini artikel, saya masih perhatikan jugak aliran trafik yang masuk ke blog ini terutamanya bahagian keyword yang kelihatannya sangat mengotorkan dengan keyword-keyword seperti cerita lucah artis, gambar dan video lucah, video cerita lucah, kisah lucah dan seksi, ustazah melayu bogel dan banyak lagi.


Ish, anda fikir blog saya ni blog lucah ke? Gambar artis tak bertudung pun saya tak pernah letak dalam blog ni. Takkanlah saya nak letak gambar ustazah melayu berbogel pulak.



p/s: baca cerita dan gambar tentang ustazah melayu cantik di sini, ustazah yang cantik


Saya nak tulis pun rasa tak tergamak. Kenapa sampai macam ni sekali muda mudi kita? Saya perhatikan dalam blog kawan-kawan lain pun kebanyakannya artikel-artikel dengan tajuk ada perkataan-perkataan tersebut mesti list sebagai most view.


Remaja Malaysia ni memang suka cari cerita lucah ke? Apa punca semua ni?


Anda ada tak pendapat yang bernas berkenaan semua ni? Apa pandangan anda berkenaan cerita kisah lucah yang semakin mengganas di Malaysia ni. Apa perasaan anda jika terlihat perkataan ustazah melayu dikaitkan dengan kata-kata lucah seperti ini?


Saya sedih dan benci.


p/s: baca cerita dan gambar tentang ustazah melayu cantik di sini, ustazah yang cantik
baca juga perkara yang perlu dilakukan jika terlanjur

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk