pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

Etika berkawan di dunia blog

Assalamualaikum.


Jujur untuk saya katakan bahawa antara salah satu penyebab semasa saya mula-mula berblog dulu adalah disebabkan nak elakkan diri daripada terlalu memikirkan si dia.


Er, tak pasal-pasal saya reveal rahsia sendiri pula kat sini.


Tak apalah, anda bukannya orang lain dengan saya. Anda kan pembaca blog saya.


Sudah lari tajuk pula. Sebenarnya berblog memang boleh jadi tempat untuk mencari kenalan. Dengan aktif berblog, anda akan jumpa beratus malah beribu lagi orang lain yang juga aktif berblog.



Ketika inilah sepatutnya peluang digunakan dengan sebaiknya. Tunjuk dan ajak kawan-kawan anda itu ke arah kebaikan. Walaupun anda juga bukan baik sangat, tetapi dengan selalu dengan perkara-perkara yang baik akan menyebabkan anda terbiasa dengan kebaikan.


Ketika anda sudah terbiasa dengan kebaikan, anda fikir apakah balasan selayaknya untuk anda?




p/s: ruglah blogger kalau tak kenal blog ust hasrizal. klik sini, http://saifulislam.com/

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk