pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

teknik gandakan trafik blog anda

Assalamualaikum.


Yang bukan blogger dijemput baca ciri-ciri gadis murahan dan lelaki pengecut


Ok, sambung.


Inginkan senarai 5 artikel terbaru anda terpampang di setiap page blog orang lain? Jika ya anda boleh beri perhatian terhadap artikel ini.


Saya bercadang untuk jadi penghubung antara para blogger untuk saling meletakkan feed 5 artikel terbaru mereka di blog satu sama lain.


Saya akan cuba menghubungkan dua blog secara berpasangan untuk tukar feed blog satu sama lain. Contohnya macam feed artikel blog Yaya Azura dan blog tokesah.com yang ada di sidebar sebelah kiri blog saya ini.


Caranya mudah saja.


  1. Tulis satu artikel bertajuk 'teknik gandakan trafik blog' atau 'tingkatkan ukhwah antara blogger'. (sila pilih tajuk yang disukai).
  2. Ceritakan serba ringkas tentang blog anda serta nyatakan bilangan follower. 
  3. Letakkan header blog saya dan linkkan ke artikel ini supaya orang lain dapat join.
  4. Nyatakan blog jenis apa yang anda cari.
  5. Ajak sekurang-kurangnya 3 orang rakan blogger anda yang lain untuk turut serta (pastikan mereka tahu).
  6. Paste link artikel anda tersebut di ruang komen artikel saya ini.
  7. Follow blog saya jika anda masih belum follow.


Tarikh tutupnya saya belum fikirkan lagi. Mungkin malam ini, mungkin esok, mungkin minggu depan. Bergantung kepada penyertaan yang saya terima.


Kalau sikit sangat saya tutup awal, kalau ramai sangat pun tengok la macam mana..


Sebaiknya bagi yang berminat cepat-cepat buat sebelum saya tutup penyertaan.


Selamat menambah kenalan dan menggandakan trafik.


p/s: saya pun banyak kerja tak siap lagi. robbuna yuqowwi.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk