pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

ulasan dan keputusan penuh terkini Malaysia vs Taiwan kelayakan Piala Dunia 2014 29 Jun 2011

Assalamualaikum.


Untuk peminat bola sepak negara, ulasan dan keputusan penuh terkini Malaysia vs Taiwan kelayakan Piala Dunia 2014 akan kita ikuti pada malam ini 29 Jun 2011 setelah keputusan separa penuh itu dapat sama-sama kita saksikan nanti.


Berdasarkan beberapa ulasan awal, Malaysia dikatakan memiliki keputusan peluang yang lebih cerah untuk memenangi Taiwan berdasarkan ranking dunia antara kedua-dua negara yang lebih memihak kepada Malaysia. Ranking Malaysia ada 138 berbanding Taiwan di tangga 147 ranking dunia.


Ditambah lagi dengan faktor semangat kemenangan menentang Myanmar baru-baru ini, pasukan Malaysia dijangka akan memberikan persembahan yang terbaik.


Namun faktor-faktor ini tidaklah terlalu menjamin keputusan sebenar kerana seperti yang selalu dikatakan, bola itu bulat. Selagi wisel penamat belum ditiupkan, selagi itulah keputusan masih boleh berubah.




Perlawanan ini diadakan secara timbal balik iaitu malam ini 29 Jun 2011 di Stadium Nasional Bukit Jalil manakala perlawanan di tempat lawan iaitu Taiwan akan berlangsung pada 3 Julai 2011.


Sekiranya Malaysia berjaya mengalahkan Taiwan pada pusingan pertama, negara kita akan maju setapak ke hadapan dengan bertemu Singapura pada 18  dan 23 Julai 2011 ini.


Sama-sama kita nantikannya.



Keputusan Penuh Terkini Malaysia vs Taiwan Kelayakan Piala Dunia 29 Jun 2011
Malaysia ( 2 ) vs ( 1 ) Taiwan
#keputusan akan cuba diupdate dari semasa ke semasa. Sila refresh browser anda untuk keputusan terkini
Keputusan Ramalan  Malaysia vs Taiwan Kelayakan Piala Dunia 29 Jun 2011
Malaysia ( 2 ) vs ( 0 ) Taiwan


Ulasan dan keputusan penuh terkini Malaysia vs Taiwan kelayakan Piala Dunia 2014 ini disediakan khas di naimulfirdaus.blogspot.com

Apa pandangan anda?

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk