pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

video panas yang rakyat Malaysia harus tonton

Assalamualaikum.


Kali ini saya kongsikan bersama anda sebuah rakaman video wacana ilmiah yang melibatkan ketua Pemuda PAS dan UMNO beserta Dr Maza.


Ustaz Maszlee sebagai maderator yang kelihatan seimbang dan tidak memihak menjadikan perbahasan ini sangat menarik. Rugi anda tidak menontonnya.


Tapi, er, memang panjang video ni. Harapnya anda sudi meluangkan masa untuk kepentingan diri dan masyarakat di negara kita (kalau perlu boleh skip di bahagian awal rakaman sekitar 45 minit kerana pada saya perbincangan mengenai takrif (20 minit) dan perbincangan awal (25 minit) yang bersifat terlalu umum).


InsyaAllah.




Pada saya sungguhpun perbincangan mereka di dalam wacana ilmiah kali ini tidaklah 100% sempurna, tetapi usaha dan pendekatan yang digunakan wajar dipuji. Penerangan dan hujah yang digunakan juga masih bersesuaian terhadap semua pihak sama ada ahli Pas, Umno atau yang atas pagar sekali kalau mahu .





Pesanan saya, jika anda adalah seorang yang memartabatkan ilmu dan kepentingan sejagat, video ini wajar untuk anda fahami.


(p/s: saya bukan ahli Umno. tetapi jika anda ingin menuduh saya sebagai penyokong Pas, itu terpulang kepada anda.)

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk