pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

kawan lama dan blogger yang berhutang

Assalamualaikum.


Masih adakah pembaca setia blog ini yang mengikuti perkembangan sejak lebih setahun lalu?


Atau yang berkunjung ke sini adalah pelawat-pelawat baru yang secara tidak sengaja atau mungkin dipaksa-paksa untuk sampai akibat sesuatu yang telah menarik?(mungkin anda tak faham maksud saya jadi abaikan saja)


Saya tak tahu. Anda yang membaca mungkin ada jawapannya sama ada anda adalah pembaca lama yang mengikuti lebih beratus artikel di blog ini, atau kawan baru yang kali pertama menjejakkan kaki ke sini.


Dan untuk yang terakhir. Saya memang berhutang. Kebanyakannya hutang untuk bloglist atau backlink yang masih belum diselasaikan sejak beberapa minggu yang lalu.


Blogwalking pun jarang sangat. Anda faham kan saya ni sibuk?

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk