pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

Video Panas Yang Mesti Ditonton

"Dengan nama Allah, Yang Maha Pemurah, lagi Maha Mengasihani." (surah al-Fatihah ayat 1) 

Selawat dan salam ke atas junjungan mulia Muhammad sallallaahu 'alayhi wa sallam penghulu anbiya' dan para rasul. 



Beberapa hari yang lepas, saya ada menulis sebuah artikel yang bertajuk Mencipta Seni Kematian. Saya tidak mahu mengulas semula berkenaan artikel itu, boleh baca artikel tersebut di sini.


Kemudian, pagi ini Allah mempertemukan saya dengan video di bawah ini. 


Video ini saya rasakan sangat hampir maknanya dengan artikel yang saya tulis tempoh hari. Jadi saya masukkan di sini supaya dapat dihayati selalu.


Berkenaan tajuk artikel ini pula hanyalah gimik semata-mata. Cuma ada la jugak yang panas tu. Herm, Bergantung kepada yang tonton lah.





“Tiap-tiap diri (sudah tetap) akan merasai mati, kemudian kamu akan dikembalikan kepada Kami (untuk menerima balasan).” Surah al-Ankabut ayat 57




p/s: kepada yang selalu lewatkan solat dianjurkan sangat untuk hayati. :)
p/s/s: ada panas-panas tak?

Twitter
Facebook

Ya Allah.. video ni..
tersedar kealpaan diri..

salam..best gak,tpi sya baru tengok satu..yg len tengok tajuk pun rasa takut dah..tambah2 time malam pulak 2..nanti bolehla saya buat video utk badan dakwah mmbb..

rasulullah s.a.w bersabda "berapa banyak orang yang solat tetapi yang didapatinya dari solat itu hanyalah letih berjaga malam sahaja"..solat itu tiang agama dan solat itu juga adalah salah 1 dari rukun islam yang 5...jadi perbetulkanlah solat mu agar sempurna rukunnya,syaratnya serta disaluti khusyu' menghadap allah,moga2 kita tidak peroleh penat dan letih semata-mata..semoga menjadi insan bertaqwa..

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk