pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

kenapa saya tak balas komen

Assalamu'alaikum.



Sebenarnya, saya suka juga melihat komen-komen pembaca di bahagian kiri blog saya ini. Tak kisah sama ada komen anda bentuknya macam mana pun, saya sangat-sangat menghargainya.



Tapi ini tidak bermakna saya tak menghargai pembaca yang tidak meninggalkan komen.



Atau dengan erti kata lain, saya menghargai anda semua yang membaca tulisan-tulisan saya di blog ini, tanpa mengira anda berkomen mahupun tidak.





Tetapi, apabila ada yang komen, saya sebenarnya sangat bernafsu untuk membalas komen-komen tersebut. Namun keadaan sering sahaja tidak mengizinkan saya berbuat demikian.



Maafkan saya.



Oh, ya. Berkenaan link blog-blog yang anda letakkan di sini (klik), saya memang merancang untuk menjadikannya tersusun di sebuah senarai. Saya membayangkan sekurang-kurang link yang patut diletakkan itu lebih daripada 50 link.



Tapi tak tahulah. Setakat sekarang baru ada 20 lebih. Mungkin perlukan lebih masa lagi. Atau sesiapa yang terbaca ini juga boleh letak link yang dirasakan baik untuk sama-sama dikongsikan.



Harapnya anda percaya bahawa saya tidak sekadar beralasan.



Wassalam.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk