pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

letakkan link blog anda di sini

Alhamdulillah.




Allah mengaturkan kami akan mengambil penerbangan ke Jeddah pada esok hari, cuma belum dipastikan secara tepat waktunya sama ada pagi atau petang.




Sementara itu, saya mahu buka tawaran di blog ini. Maka di sini saya mengalu-alukan kepada para blogger dan pembaca sekiranya ada yang berminat untuk saya letakkan link blognya.




Anda cuma perlu letakkan link ke blog anda di ruangan komen di bawah artikel ini.




Syaratnya, blog itu biarlah bermanfaat untuk dibaca. Dan keutamaan diberi kepada blog yang turut meletakkan link blog saya di blognya.



Saya akan mempertimbangkan link-link anda untuk diletakkan di sebuah senarai blog nanti.




Wassalam.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk