pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

perhatian kepada pembaca blog

Assalamualaikum.


Semoga hari-hari yang kita lalui dipenuhi oleh rahmat dan keberkatan daripada Allah.


Saya teringin nak tahu adakah blog saya ini ada tempat di hati pembaca-pembaca blog di luar sana. Maklumlah, blog saya ni bukannya blog berita dan isu semasa, bukan jugak blog gosip artis dan hiburan terkini. Blog karya-karya kreatif pun bukan.


Blog saya ni biasa saja. Anda pun boleh nilai sendiri.



Jika ada kandungan yang baik dan menarik, itu supaya kita dapat kongsikan bersama. Itupun jika ada. Saya dah cuba sebenarnya untuk berikan yang terbaik kepada yang membaca blog ini.


Segala kekurangan harap dimaafkan :)




p/s: peraduan promosi blog selama sebulan (klik) masih belum ada penyertaan. 5 orang pemenang masih dicari. bukan susah pun, cuma ulaskan artikel ini (klik) dan ditambah dua lagi syarat lain (klik) akan melayakkan blog anda dipromosi selama sebulan di sini.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk