pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

siapa mahu saya follow

Assalamualaikum.


Apa khabar kepada anda wahai sahabat-sahabat pembaca?


Diharapkan anda semua sihat jasmani dan rohani.


Walau antara kita ramai yang tidak pernah bersua muka, saya sentiasa mendoakan agar perkenalan kita di dunia ini menambahkan kebaikan kepada kita di dunia dan di akhirat.


by ~Siilin


Hal ini tidak lain kerana Nabi kita pernah menyebutkan bahawa pada hari di Mahsyar yang ketika itu matahari berada sejengkal di atas kepala, hanya terdapat tujuh golongan yang bakal dinaungi oleh 'Arasyh Allah.


Maka yang termasuk di dalam golongan ini adalah dua orang yang bertemu dan berpisah hanya kerana Allah.


Bertemu dan berpisah kerana Allah. Berkasih dan bermusuh juga kerana Allah.


Hakikatnya perkara ini sangat sukar untuk dilakukan. Tetapi tidak mustahil untuk kita mencapainya jika niat dan tujuan hidup kita semuanya ditujukan kepada redha Allah semata-mata.


Dan untuk kali ini, kepada sesiapa di kalangan anda yang telah menjadi follower di blog saya ini, namun saya tidak kembali membalas menjadi follower anda, maka anda boleh maklumkan kepada saya di ruang komen di bawah ini jika anda mahu saya menjadi follower anda.


Semoga dengan perkenalan kita ini menjadi salah satu penyebab turunnya redha Allah kepada kita.


Pembaca, katakanlah amin.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk