pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

laporan berita video gambar selepas bersih 9 Julai 2011

Assalamualaikum. Untuk hari ini, Ahad 10 julai, sehari selepas bersih 9 Julai 2011. Laporan dan berita dalam versi saya sendiri. Maka tak ada gambar mahupun video mengenainya.


Semalam seharian blog saya dipenuhi dengan artikel-artikel berkenaan Bersih yang mana antara lain tujuan saya di samping menyatakan pandangan berkenaan bersih 9 julai 2011, saya juga menerbitkannya untuk menguji kekuatan seo blog saya ini.


Rupanya hasil yang saya dapat memang agak lumayan kerana untuk semalam sahaja saya mendapat sebanyak 2 945 UV dan 4888 PV mengikut maklumat yang tercatat di dashboard google analytics saya. Dan lebih 75 peratus sumber trafik adalah dari search engine. Dan ini berlaku selepas saya menerbitkan beberapa artikel yang menggunakan tajuk berkaitan bersih 9 Julai 2011.


Tak apalah. Sebenarnya saya bukan nak bercakap tentang trafik blog saya tu, tapi saya nak cakap tentang keadaan-keadaan berkaitan bersih, sebelum atau selepasnya.




Sebenarnya bersih secara umum adalah sesuatu yang elok. Bahkan di dalam hadis baginda nabi juga pernah dikaitkan bersih dengan keimanan. Tapi saya tak semak pulak hadis tu hadis sohih atau tak.


Namun yang kita mahu bincangkan kali ini bukanlah berkenaan bersih yang umum itu, tapi sesuatu yang lebih khusus iaitu BERSIH 2.0 9 Julai 2011. Ada apa dengan bersih 9 Julai 2011 sehingga mendapat liputan begitu hebat (UV blog saya biasanya 3++ melonjak ke 3000)?


Saya memang berhasrat untuk berkongsinya dengan anda sekarang. Tetapi keadaan kelihatannya tidak berapa mengizinkan. InsyaAllah laporan berita selepas bersih 9 Julai 2011 versi saya sendiri akan dikongsikan dalam masa terdekat.


Tapi laporan berita keadaan selepas bersih 9 Julai 2011 versi saya ni tak ada gambar dan video lah. Tapi tunggu lah jugak tau.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk