pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

hadiah untuk blogger dan follower (tak perlu buat entri)

Assalamualaikum.


Sebenarnya kotak komen saya ni bukan ada kelebihan pun kalau anda komen. Berbanding dengan perkhidmatan komen biasa sama ada yang disediakan oleh blogspot atau wordpress, intensedebate memang kurang membantu dalam meningkatkan mutu blog pada nilaian enjin carian.




Takpa. Itu tak penting. (sebenarnya kes tanya soalan seo ni lah yang ada blogger otai kata saya bodoh. rujuk sini: cara mudah untuk selalu update artikel).

Yang penting sekarang saya nak tahu siapa follower blog ni yang sedang baca blog saya sekarang.

Sekarang maksud saya tu dalam masa terdekat ni.



Jadi sila maklumkan anda adalah follower blog saya. Berikan alamat blog anda(maksudnya blogger sahaja yang bakal dapat hadiah) dan nombor ID follower anda. Kalau taktau nombor ID follower tak payah bagitau pun takpa, saya percaya kejujuran anda.




Kalau belum follow boleh follow sekarang dan sila bagi no anda. Tapi jangan follow semata-mata nak dipromosi lepas tu unfollow balik, nanti anda yang rugi sebab dah tak dapat ikuti perkembangan blog saya ni.

Dalam komen tu cakap saja apa yang anda nak cakap mengenai blog saya ni.

Saya akan promosi blog semua pengomen di dalam artikel selepas ni. 

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk