pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

tonton live streaming keputusan perlawanan Malaysia vs Arsenal (13 julai 2011)

Assalamualaikum.




Kira-kira 3 jam lagi akan berlangsung perlawanan bola sepak antara negara kita Malaysia menentang kelab dari barat iaitu Arsenal akan berlansung. Namun rata-rata peminat bola sepak negara merungut kerana tidak ada tayangan live perlawanan Malaysia vs Arsenal ni. Maklumlah masing-masing mesti nak tahu keputusan perlawan ni secepat mungkin.




Jadi kalau sesiapa yang nak tonton secara live, anda kenalah cari video live streaming perlawanan kali ni supaya keputusan  terkini dan semasa dapat anda ketahui.




Saya malas nak sertakan link untuk live straeming perlawanan antara Malaysia menentang Arsenal 13 julai 2011 ni.





Kalau nak sangat menonton keputusan perlawanan ni secara langsung cuba terjah ke page bola sepak. Sebab kat situ dia ada bagi link untuk tengok perlawanan ni secara langsung.




Cuma saya nak pesan menonton bola ni tak salah. Tapi yang salahnya menonton bola sampai terlalai.




Sebab bila industri hiburan dan sukan jadi tumpuan utama rakyat, maka kat situ akan timbul masalah rakyat akan mula buat tak kisah dengan perkembangan semasa masyarakat dan umat Islam yang berlaku.




Er, berceramah plak saya kali ni. Tapi just nak bagitahu yang itu saja. Walaupun anda sibuk mencari jalan untuk menonton live streaming keputusan perlawanan Malaysia vs Arsenal kali ni, yang penting jangan tengok sampai terlalai.




Tu ja. Jangan emo ok? 




Cuba baca ni, analisis berita terkini Bersih 2.0 9 Julai 2011 elakkan bersih 3.0





Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk