pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

kritik blog saya


Assalamualaikum.


Sebelum tu,  sila maklumkan jika anda follow blog saya sebab saya nak follow balik.


Ok, pasal nak kritik blog, saya tak kisah anda nak kritik apa pun. Cuma sebelum tu kena baca ni, ciri-ciri gadis murahan dan lelaki pengecut atau lagi elok baca ni, perkara yang perlu dilakukan apabila terlanjur.



Kenapa kena baca tu? Sebab loading komen blog saya agak lambat. Jadi sementara tu baik anda baca dulu artikel-artikel menarik yang lain kan? Boleh kenal skit blog saya ni jenis apa.



Tapi kalau sibuk sangat takpalah. Boleh terus kritik. Dan kalau boleh pastikan kritikan anda disertai dengan cadangan-cadangan supaya saya dapat perbaiki mutu persembahan blog ni.






Ok, sekian.



Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk