pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

video youtube jaringan gol perlawanan malaysia vs arsenal 13 julai 2011

Assalamualaikum.


Masihkan anda berminat untuk menonton video rakaman youtube jaringan gol perlawanan malaysia vs arsenal 13 julai 2011 walaupun ramai peminat bola sepak negara berasa kecewa dengan kekalahan teruk pasukan kebangsaan Malaysia malam tadi?


Kalau nak tonton video jaringan-jaringan tersebut sila ke link ini, VIDEO JARINGAN: MALAYSIA 0-4 ARSENALKat situ ada sedutan video youtube jaringan gol yang anda nak tonton.


Kekalahan O-4 Malaysia terhadap Arsenal semalam memangnya sesuatu kekalahan yang agak menyedihkan para peminat bola sepak negara. Memang ramai yang menjangkakan kekalahan ni, tapi dengan ketinggalan 4 gol di belakang memang merupakan satu keputusan yang agak teruk.




Apapun kalau anda nak tonton silalah ke link yang saya berikan.


Saya pun tak tengok lagi rakaman jaringan-jaringan tersebut. Malas dah nak tengok bila kena belasah teruk macam tu.


Mungkin ini satu pelajaran kepada pasukan kebangsaan kita sebelum perlawanan kelayakan piala dunia menentang Singapura beberapa hari lagi.


Mungkin dengan kekalahan teruk ini pasukan bola sepak negara kita akan berusaha untuk bermain dengan lebih lagi pada perlawanan menetang Singapura nanti. Peminat bola sepak negara sentiasa menantikan sentuhan yang bermakna dan menyegarkan daripada anda semua.


Klik link di atas untuk tonton video youtube jaringan gol perlawanan malaysia vs arsenal 13 julai 2011.


p/s: baca ni kalau anda sayangkan Malaysia, analisis berita terkini Bersih 2.0 9 Julai 2011 elakkan bersih 3.0

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk