pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

live streaming perlawanan malaysia vs liverpool tonton siaran langsung online

Assalamualaikum.


Kat bawah ni ada video live streaming perlawanan Malaysia vs Liverpool yang anda semua nanti-nantikan. Boleh tonton video perlawanan ni secara langsung (online) di sini.


Sebenarnya Liverpool ni memang merupakan kelab bola sepak English kegemaran saya. Jadi saya cari jugaklah jalan untuk dapatkan live streamingnya. Sekali sekala ambik angin baru apa salahnya kan, FS?


Payah jugak nak copy paste kod html dia tadi. Cuba banyak kali pun tak dapat. Last-last bila tukar format daripada compose ke html baru jadi.


Ok, jadi tanpa melengahkan masa jom kita saksikan perlawanan hebat ni.



Streaming live video by Ustream


*Refresh play button untuk menonton ‘Live Streaming’
*untuk besarkan skrin video,klik box kecil di bawah sebelah kanan.

kalau tak boleh klik sini, link 1 atau sini, link 2


Tapi macam mana saya nak ulas sedangkan perlawanan belum bermula?



Apa kata kita sembang-sembang dulu. Sambil-sambil bagi ramalan keputusan berapa banyak gol yang akan diberikan sepanjang perlawanan jam 5.45 petang ni waktu Malaysia.


(sambil menonton live streaming perlawanan malaysia vs liverpool siaran langsung online)


Kalau sebelum ni Malaysia kena belasah teruk dengan Arsenal sebanyak 4 gol berbalas kosong, bagaimana pula dengan kali ni sebab khabarnya Liverpool nak belasah Malaysia lebih teruk lagi.


Mampukah Malaysia menandingi kekuatan pasukan Liverpool yang memang kita semua maklum memiliki ramai pemain-pemain berbakat bertaraf dunia?


Apa pandangan anda?


(komen kat bawah ni automatik publish. jadi tak perlu risau dengan gangguan anda untuk menonton live streaming perlawanan malaysia vs liverpool siaran langsung online ni sebab setiap komen tak perlu loading page semula melainkan kalau nak tengok komen yang diberikan selepas komen anda. tapi video live streaming kat atas ni ringan, cepat je dia loading untuk berikan kita peluang sama-sama menontonnya.)


Kesimpulannya jangan risau, ok?


Allah dah tentukan yang sebaik-baiknya untuk kita. Tinggal lagi kita nak berusaha ataupun tidak sebab kita tahu sesuatu perkara tu Allah jadikan dia bersebab supaya kita tak hairan dan saling menyalahkan apabila ia berlaku.


Ok, cakap banyak pun tak guna. Keputusan penuh perlawanan akan menyusul selepas perlawanan tamat. Sambil menanti live streaming perlawanan malaysia vs liverpool siaran langsung online ni bermula, apa kata kita sembang sikit kat sini.


Macam mana, ada brane?

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk