pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

senarai nama jumlah tangkapan pemimpin bersih 2.0 9 Julai 2011

Assalamualaikum.


Adakah anda mencari senarai nama dan jumlah tangkapan pemimpin bersih 9 Julai 2011 yang berlangsung hari ini?


Sebenarnya saya pun mencari senarai dan jumlah yang sama. Yang saya dapat setakat berita yang keluar di Malaysiakini telah beratus-ratus orang ditangkap termasuklah beberapa orang daripada pemimpin pakatan rakyat antaranya Tuan Guru Haji Hadi dan tersesat juga seorang pemimpin pemuda Umno iaitu Khairi Jamaluddin.


Ramai lagi rakyat dan pemimpin pakatan rakyat yang ditangkap pada bersih kali ini tetapi saya tak jumpa pula nama-nama mereka.


Yang dimusykilkan mengapa polis sanggup menangkap mereka sedangkan tujuan perhimpunan bersih 2.0 ini adalah untuk tujuan yang baik, dan dengan cara yang aman.


Entahlah, saya pun tak tahu apa lagi nak dikatakan kepada sistem pentadbiran negara kita kalau lepas tengok senarai nama jumlah tangkapan rakyat dan pemimpin bersih 9 Julai 2011 nanti.


Anda ada apa tak nak dikatakan?

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk