pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

(updated) keputusan penuh terkini Malaysia vs Liverpool 16 Julai 2011

Assalamualaikum.


Ketika artikel ini ditulis, perlawanan bola sepak Malaysia menentang Liverpool baru sahaja berakhir tadi. Untuk keputusan terkini Malaysia menentang Liverpool 16 Julai 2011 ini adalah seperti berikut.


Malaysia (3)- Liverpool (6)


Tahniah diucapkan kepada pemain Malaysia kerana memberikan persembahan yang terbaik pada malam ni.


Walaupun tewas, tetapi jaringan 3 gol terhadap gawang Liverpool sememangnya sangat membanggakan.



Cuma sedikit kekurangan pemain negara kita kelihatan bersemangat pada separuh masa pertama, tetapi kurang menyengat pada separuh masa kedua. Bayangkan, separuh masa pertama Malaysia mampu seri 1 sama. Bukan mudah tu.


Apapun diharapkan keputusan penuh terkini Malaysia menentang Liverpool pada malam ini akan memberikan lebih pengalaman kepada pemain kebangsaan untuk meneruskan perlawanan pada waktu-waktu yang mendatang.


Anda pula jangan lupa. Sekarang ini bulan Syaaban. Nak tahu apa keistimewaannya bulan syaaban klik sini, Kelebihan bulan syaaban & amalan malam nisfu syaaban

Macam mana, apa pandangan anda dengan keputusan penuh perlawanan Malaysia vs Liverpool ni? Kongsi sikit.



Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk