pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

segmen dan cara dapatkan 1000 follower dalam masa sebulan

Assalamualaikum.

Follower di blog ini setakat sekarang (27 Jun) adalah 915 orang. Tapi bila saya timbang-timbang balik rasanya tak sampai pun 500 daripada mereka yang datang balik bila saya update artikel baru. Kebanyakannya yang datang adalah bukan follower.

Pelik kan?


Takpalah, mungkin mereka tak tahu betapa bermanfaatnya artikel-artikel saya (eh, ya ka ni?).


Cuba baca ni, ciri-ciri gadis murahan dan lelaki pengecut atau lagi elok baca ni, perkara yang perlu dilakukan apabila terlanjur






Macam ni, saya bercadang nak bagi hadiah kepada follower-follower saya ni bila sudah lebih 1000 follower. Tapi kalau nak bagi hadiah kena buat kerja sikit. 

Sikit. Mudah saja.


  1. Pastikan anda adalah follower blog saya.
  2. Buat satu post dengan tajuk 'segmen dan jom dapatkan 1000 follower bulan ini'.
  3. Dalam post tersebut, tuliskan apa saja yang anda nak tulis (jangan yang berunsur maksiat plak, lebih baik berunsur nasihat), yang penting ada link segmen saya ni serta lampiran senarai hadiah (copy dan paste hadiah kat bawah ni).
  4. dah siap, paste link penyertaan anda di ruang komen di bawah.



Hadiah-hadiahnya:


Ok, sebarang persoalan dan penyertaan sila nyatakan di ruang komen di bawah. Kalau tak faham boleh tengok contoh-contoh blog yang sudah menghantar penyertaan.


Tarikh tamat penyertaan adalah apabila mendapat penyertaan lebih daripada 100 atau apabila bilangan follower blog saya melebihi 1234 orang atau tamat tempoh sebulan daripada tarikh segmen bermula.




Jadi kepada yang dah join kalau nak cepat dapat hadiah, usahakanlah supaya salah satu daripada tiga perkara di atas segera terjadi.





p/s: cara-cara nak tambah follower ada diterangkan di artikel ini, Cara meramaikan follower blog



Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk