pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

video youtube perlawanan malaysia vs singapura

Assalamualaikum.


Video youtube jaringan gol perlawanan malaysia vs singapura 28 julai 2011 masih belum ada kerana perlawanan ini belum bermula ketika artikel ini ditulis.



nak tengok siaran langsung perlawanan sila ke sini, tonton live streaming perlawanan Malaysia vs Singapura online (28 julai 2011)



Bagaimanapun gol-gol yang dijaringkan dapat sama-sama kita tonton tak berapa lama lagi. Diharapkan pasukan kebangsaan Malaysia akan memberikan persembahan yang terbaik selepas agak ketinggalan kepada pasukan Singapura pada perlawanan pertama sebelum ini.


Dengan sokongan padu yang diberikan oleh peminat bola sepak tanah air ditambah faktor bermain di tempat sendiri, video youtube jaringan gol perlawanan malaysia vs singapura 28 julai 2011 diharapkan bakal menayangkan beberapa gol daripada pasukan Harimau Malaya melebihi gol daripada pasukan lawan.


Harapnya Malaysia boleh menanglah. Bagaimanapun kalah menang adat permainan. Tapi kalau tertinggal solat disebabkan permainan maka itu bukan lagi adatnya. Jaga-jaga.


Sama-sama kita nantikan video youtube jaringan gol perlawanan malaysia vs singapura 28 julai 2011.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk