pengumuman


anda semua dijemput untuk membaca dan memahami artikel 15 tips blogging terbaik yang dihasilkan daripada himpunan 15 artikel-artikel tip blog yang ringkas di blog saya ini. klik sini, 15 tips blogging terbaik untuk dimanfaatkan

baca juga lelaki ini masih bersabar walaupun badan dibakar untuk renungan bersama
gravatar

tonton live streaming perlawanan Malaysia vs Chelsea online (21 julai 2011)

Assalamualaikum.




Jom sama-sama kita tonton live streaming perlawanan Malaysia vs Chelsea yang diadakan pada 21 Julai 2011 ni. Er, hari ni lah.




Sebelum tu, ini adalah kunjungan kali ke 3 Chelsea bertandang bertemu Malaysia untuk beberapa siri perlawanan yang mana pada perlawanan terakhir chelsea memenangi Malaysia adalah pada tahun 2008 dengan 2 gol berbalas kosong.




Kalau masa tu kalah dua gol saja, takkan kali ni tak boleh nak bagi memang plak kan?





Erm, berangan sekejap untuk menyaksikan pasukan bola sepak kebangsaan memenangi perlawanan menentang chelsea 21 Julai ni.




Tayangan live perlawanan Malaysia vs chelsea patutnya ada kat link ni, 

‘Live Streaming dI SINI’



Bagaimanapun kedua-dua pasukan semestinya akan memberikan persembahan yang terbaik. Kita tunggu dan lihat saja.




Untuk tonton video live streaming perlawanan Malaysia vs Chelsea secara online masih diusahakan.




Er, sambil-sambil tu jemput baca artikel ni bersih 2.0 : siapa yang taksub dan jawapan pokok kelapa dan ni jugak, persediaan menghadapi bulan puasa Ramadhan




Dah nak puasa kan? Sama-sama la kita pertingkatkan persediaan menyambut ramadhan. Kalau ulama zaman dulu enam bulan depa doa untuk dapat sampa ramadhan, enam bulan yang seterusnya plak depa doa supaya amalan di bulan Ramadhan mereka diterima.


Kita macam mana?


Sementara nak tunggu live streaming tu selesai kan, selak-selaklah mana yang patut. Nanti kita tonton tayangan live streaming perlawanan Malaysia vs Chelsea secara online/siaran langsung (21 julai 2011) tu sama-sama ok.




hehe.

Twitter
Facebook

kesejahteraan ke atas orang-orang yang mengikut jalan petunjuk